Thursday 29 December 2011

Peperiksaan Menyiksa Remaja (PMR)



Seperti biasa aku bangun awal pagi untuk membuat rutin harian aku. Err apa lagi kalau bukan STUDY -.- Naik sakit kepala aku yg bulat ni nak study berpuluh puluh chapter. Memang tak ah kan! Tak pasai-2 aku yg muda ni lagi dah beruban, phewww cuba bayangkan kalau aku beruban :'O hahaha. Choo chadd :( k aku dah lari dari topic sebenarnya ni. 


Eeeee aku fobia betul bila org ckp 'Good Luck Amira for  PMR  next year'. Weyhhhhhhh tahniah leww sebab korang dah boleh  buat jantung aku stop from beating dan nadi aku stop berdeyut. Berderau siudd darah aku. Pheww seram weyhh bila korang ckp camtu :'/ aaaaaarghhh tolong anybody bgtahu aku yg aku belum Form3 laagi. Ohh pleeesshhhhhhhhhhhhh :'( Azab betul PMR nie dohhhh :'/


Sekarang ni pergi mana-2 pun sure kat tangan aku ni melekat dgn buku-2 PMR -.- Sekarang ni semua BUKU BUKU BUKU! k tension t.t Kerana PMR juga aku dah tak boleh nak enjoy-2, gedik-2 mcm dulu lagi :'/ Kerana PMR juga awok dah takdapat nak manje-2 dgn laptop lagi. Sobs sobs sobs, tersiksa nya weyhhhhhhhhhhhh :'(


Dan mulai 1/1/2012 juga segalanya akan berubah dari aspek fizikal dan metal .........


Tiada lagi .....




Ohh my sweetheart, im gonna miss youuu ;'(




Tiada juga teman seharian ku ini lagi :'(



Yg paling memeritkan, bewukband ditarik ;'o''




Dan aku takdpat bersama dia untuk beberapa bulan ini, pheww shho shadd :'(


Dan juga mulai sekarang, bilik aku dipenuhi dgn buku-2 PMR. Otak aku pun turut mengingatkan PMR PMR PMR PMR PMRRRRRRRRRRRRRRRRRR! -.- (ibarat masuk kedalam satu dunia yg dipenuhi dgn berjuta-juta tulisan PMR phuhhhhh :'9 Teramat lah seramnyaaaaaaa -_-t






Betapa traumanya aku disitu. Byk dah buku aku study tapi kalau tk score jugak. Pheeww hmmmphh !




Ni bukti kedua, Ya Allah berselerak gila bilik aku ! #In fact ni baru atas katil belum bawah, tepi kiri kanan semua tuu -.-''


Selain study aku dah makan bermacam macam kismis, madu, soya, kurma, air zamzam and apalah lagi. Kata orang, benda tu semua dapat menguatkan akal dan menajamkan minda. Tapi, ayah aku selalu cakap 'Kalau selalu makan semua tu pun tapi tak berusaha tak berguna juga. Allah tidak memberi HambaNya kejayaan sekiranya HambaNya tidak berusaha dgn cara yg terbaik'. 


Sekarang ni juga, aku tgk ramai budak PMR yg senang score A. So no wonder lah, kalau time aku nanti senang score juga. InsyaAllah. Harap-2 lewww macam gitu jadinya. Apapun aku harus menjalankan tanggungjawab aku sbg seorg pelajar dan CALON PMR! SAYA BOLEH~ k mula over dah.


Bubu, Yayah..




Oneday, I'll make you proud. InsyaAllah :')


description : So guys, tolong doakan yg terbaik untk kejayaan saya di tahun hadapan dan selamanya :')


P/S : To all PMR candidates on 2012, I wish you luck and can score straight A's. Study well :')


Belajar untuk masa depan yang cerah :'D


LotsOfLove,
AmiraFakhiraNrdzmn


#Ohh yaa, blog ni masih baru dan tak berapa nak cantik. Anyway thanks for reading this entry, mmuachh :*

No comments:

Post a Comment